Naša vlajková loď

SUPERB

Vstúpte do vyšších sfér

S bohatšou výbavou vo všetkých výbavových stupňoch a cenovou výhodou až 3 200 €.

 

 

Prehľad modelov

 

 

 

CENNÍKY A KATALÓGY 

 

 
PDF (913 kB)
 
PDF (21,1 MB)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
PDF (976,8 kB) 
 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
PDF (1,2 MB)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
PDF (976,8 kB)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
PDF (1,2 MB)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Technické parametre a bezpečnostné prvky

 

Nová ŠKODA SUPERB je celá o bezpečnosti bez kompromisov. Okrem už spomínaných bezpečnostných systémov má SUPERB v rámci štandardnej alebo doplnkovej výbavy tieto bezpečnostné prvky:

› ABS zabraňuje kolesám, aby sa zablokovali pri núdzovom brzdení alebo pri brzdení na klzkom povrchu.

› Brzdový asistentpomáha vodičovi zvýšením brzdného tlaku v situácii, keď potrebuje núdzovo zabrzdiť. To môže podstatne skrátiť potrebnú brzdnú dráhu.

› MSR zabraňuje zablokovaniu poháňaných kolies pri spomaľovaní na hladkom povrchu.

› ASR zabezpečuje plynulý rozjazd a zrýchlenie bez pretáčania kolies na klzkom povrchu.

› EDL pomáha pri rozjazde alebo jazde do kopca s nedostatočným záberom jedného z poháňaných kolies.

› XDS+ pomáha vodičovi pri prejazde ostrých zákrut a zabezpečuje neutrálne správanie vozidla pri dynamickej jazde v zákrutách. Riadiaca elektronika v podstate simuluje samosvorný diferenciál na zvýšenie trakcie a dynamiky jazdy v zákrutách. Vozidlo tak bude zákruty prechádzať prirodzenejšie a s oveľa väčšou istotou.

› Elektronická kontrola tlaku v pneumatikách neustále informuje vodiča o hodnote tlaku v pneumatikách.

› Voliteľný asistent rozjazdu do kopca umožní vodičovi bezpečný rozjazd do kopca. Systém, ktorý sa aktivuje na svahu so sklonom od piatich stupňov, zabezpečuje ľahký a bezpečný rozjazd do kopca bez použitia ručnej brzdy. Vďaka nemu sa vozidlo neposúva dozadu ani nestráca rýchlosť.

› Blikanie brzdových svetiel znižuje riziko nárazu zozadu, najmä keď sa vozidlo blíži k dopravnej zápche na diaľnici alebo pri prudkom zabrzdení pred nečakanou prekážkou.

Obmedzovač rýchlosti - Ako už názov napovedá, táto funkcia obmedzuje maximálnu rýchlosť vozidla. Vodič môže nastaviť maximálnu rýchlosť v rozsahu od 30 do 210 km/h a sústrediť sa na cestu. Obmedzovač rýchlosti na rozdiel od tempomatu dovoľuje vodičovi jazdiť akoukoľvek rýchlosťou, nie však vyššou ako prednastavená rýchlosť. Z bezpečnostných dôvodov sa táto funkcia dočasne deaktivuje pri prudkom pridaní plynu (pri stlačení plynového pedála až na podlahu).

 

 

 

Jazda a ovládanie

Pohon všetkých štyroch kolies - Nová ŠKODA SUPERB je k dispozícii s najnovšou verziou inovatívnej elektronicky ovládanej lamelovej spojky BorgWarner. K dispozícii sú štyri motory (1,4 TSI/110 kW, 2,0 TSI/206 kW, 2,0 TDI/110 kW a 2,0 TDI/140 kW) s najmodernejším pohonom všetkých kolies, ktorý garantuje optimálnu jazdnú dynamiku, najvyššiu úroveň aktívnej bezpečnosti a nízku spotrebu. Rozdelenie krútiaceho momentu na všetky štyri kolesá je automatické a mení sa podľa jazdných podmienok. Riadiaca jednotka vypočíta ideálny krútiaci moment pre zadnú nápravu. Úpravy sa vykonávajú pomocou zmeny tlaku na spojkových lamelách.

Progresívne riadenie - Vďaka tejto funkcii bude šoférovanie tretej generácie modelu ŠKODA SUPERB príjemnejšie a reakcie v zákrutách svižnejšie. Progresívne riadenie mení pomer otáčania podľa toho, ako veľmi šofér zatočil volantom. Progresívne riadenie je k dispozícii iba v kombinácii so športovým podvozkom.

 

Ekologické technológie

Technológia aktívneho riadenia valcov (ACT) - Technológia ACT znamená, že druhý a tretí valec sa dočasne vypínajú. V dvojvalcovom režime motor funguje efektívnejšie. V závislosti od štýlu jazdy táto technológia dokáže znížiť spotrebu o viac ako 0,5 l/100 km. Technológia ACT sa aktivuje pri otáčkach motora 1 400 až 4 000 ot./min., krútiacom momente 25 až 100 Nm a rýchlosti do 130 km/h.
 
Systém Štart/Stop - má za cieľ vypnúť motor zakaždým, keď beží zbytočne. Je to praktické najmä v mestskej premávke, kde tým podstatne znižuje spotrebu paliva. Systém Štart/Stop sa aktivuje automaticky po naštartovaní motora a je možné ho kedykoľvek ručne vypnúť.
 
Rekuperácia brzdnej energie - Čo sa deje pri rekuperácii brzdnej energie? Kinetická energia sa premieňa na využiteľnú elektrickú energiu, ktorá sa buď uchová v batérii, alebo využije v elektrických systémoch. Pri brzdení motorom alternátor dodáva elektrickú energiu na napájanie zariadení vozidla a dobíja batériu. Takto sa šetria pohonné hmoty, ktoré by sa inak museli vynaložiť na tento účel.
 
Ekologický režim (výber štýlu jazdy) - Jeden z režimov v ponuke výberu štýlu jazdy je ekologický režim – pre vodičov ohľaduplných k životnému prostrediu, pre ktorých je šetrná jazda prioritou. Špecifickou vlastnosťou ekologického režimu je zotrvačný režim vo vozidlách s automatickou prevodovkou DSG. Zotrvačný režim sa používa, keď pri jazde nemáte nohu na plynovom pedáli.
 
Aktívne vzduchové lamely -  redukujú aerodynamický odpor, a tak znižujú spotrebu a emisie nového modelu SUPERB. Ak motor alebo klimatizácia nepracuje naplno, prieduchy sa zatvoria a prúd vzduchu obteká karosériu, čím sa znižujú straty. Aktívne vzduchové lamely tiež pomáhajú rýchlejšie zohriať motor pri studenom štarte.
 
Odporúčanie radenia rýchlostných stupňov - Voľba správneho rýchlostného stupňa môže pomôcť ušetriť pohonné hmoty a zvýšiť jazdný komfort. Nižšie otáčky motora znamenajú nižšiu spotrebu paliva a tichší chod motora. Symboly v pravom hornom rohu displeja informujú, či má vodič zaradený optimálny rýchlostný stupeň, alebo odporučia preradiť na nižší či vyšší rýchlostný stupeň.

 

 

 

 

Pre viac informácii o ponuke kontaktujte nášho predajcu ŠKODA:  

dusalova

Jana Dušalová
predaj vozidiel Škoda
@: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
m: 0902 966 026